آمریکا دولت‌های متحد خود را در زمان اضطرار تنها می‌گذارد-راهبرد معاصر

آمریکا دولت‌های متحد خود را در زمان اضطرار تنها می‌گذارد

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: آمریکا در زمان اضطرار هیچ حمایتی از دولت‌هایی که به او تکیه کرده‌اند نخواهد داشت و پای خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ عقب می‌کشد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۹ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 12
کد خبر: ۱۲۵۷۶۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب در مورد رژیم آمریکا گفت: رژیم آمریکا همواره در صدد است تا خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ به عنوان یک امپراتور بر سرنوشت ملت‌ها مسلط کند و به ملل مظلوم ظلم روا دارد.

 

وی افزود: دولتمردان بعضی کشورها که در مسیر سیاست‌های آمریکا و غرب حرکت می‌کنند، بدانند که وعده‌های آمریکا برای حمایت از آنها دروغ است و آمریکا در شرایط اضطرار آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌ تنها خواهد گذاشت.

 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: سردمداران آمریکا اگر از دولت یا کشوری در ظاهر حمایت می‌کنند یا به موضوعی ورود کرده و اظهار نظر می‌کنند، فقط منافع خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ دنبال می‌کنند و در زمان اضطرار پای خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ عقب می‌کشند و هیچ حمایتی از دولت‌هایی که به آنها تکیه کرده‌اند نخواهند داشت.

 

نوروزی خاطرنشان کرد: آمریکا همواره تلاشش این است تا خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ به عنوان قدرت اول نظامی، اقتصادی و سیاسی دنیا بر همگان تحمیل کند و در این مسیر از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کند.

 

وی افزود: آمریکا برای فروش تسلیحات خود منافعش را‌‌‌‌‌‌‌‌ در ایجاد جنگ و درگیری در مناطق مختلف می‌بیند و برای فروش تسلیحات و کسب منافع اقتصادی و سیاسی و نظامی همواره به دنبال ایجاد اختلاف و ناامنی در نقاط مختلف جهان است.

 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت: سردمداران کشورهای مختلف نباید فریب اظهارات مقامات آمریکایی را‌‌‌‌‌‌‌‌ بخورند؛ چرا که آمریکا و اتحادیه اروپا هیچ‌گاه از کشوری حمایت نمی‌کنند مگر اینکه به دنبال منافع خود باشند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده